Tuesday, March 2, 2010

~i'm not single~

qiela hati kau dah dimiliki? hervat kau..oh no,hampir2 dimiliki oleh kau orang seremban! huhuhu..kenapa dye plak? suke haty aku la nak kata org mana..seremban ke kuantan kew..aku punye pasal aku punye suke..ada aku kesah? actly aku nak cakap yang aku sebenanye sedang2 ingin membuka haty aku ni untuk someone! kau jgn perasan diri kau k..klu kau membace.tadelah aku br hbs tgk muvie i'm not single buat ke seratus satu kali!gile aku tgk cerita tue..

alasan kenapa aku menonton sampai keseratus satu kali : (padan muka korunk kena tipu )


1.hero yang sgt hensem! auchhhhh..aku jatuh cinta same dye,kau tunggu aku melamar kau farid kamil, xdpt farid kamil awal pown jd la..xdpt dua,dua ak pilih kau org seremban!hahah..kau pown tersenarai dalam target untuk aku melamar kau! kau tunggu jew.


2.target aku nak kurus mcm lisa surihani, sbb tu aku tgk cite ni beratus kali..aku nmpk idola aku..pastu aku pown wat2 lupa nak mkn..turun la brt aku 500g..kau bygkan la klu ak da tgk 101 kali darab 500g..ha kau kire sendiri la..wokey?

3.mengharapkan aku dapat pakwe yg sgt romantik mcm farid..sgt caring,sgt pandai mengawal perasaan, sgt bijak menangani msalah, sgt merendahkan ego..i like u damn much..
sape2 laki yang perasan beliau berciri-ciri seperti di atas sila ambil borang di pejabat nikah dan isi nama isteri kau nurliana aqilah bt yunus!

4.alasan seterusnya kenapa kau nak taw? suke haty aku la nak tgk bape juta kali pown..wink**

sowunk laki boleh korbankan cinta untuk insan yg dye sayang! kau memang perlakon terhevat la farid..klu la aku, aku da pena kowt korbankan cinta pastu aku sendiri merana!sakit bagai nak maty terkontang-kanting..padan muka kau qiela baik la sgt nak korbankan cinta kau! dengan kau2 terkorban..xpew,juz a few week..xmkn aty sampai skunk pown..sedang2 melupai kesah2 zaman dulu kala!





No comments:

Post a Comment