Saturday, March 13, 2010

sedikit pun tidak berasa cemburu..

sungguh sedih itu statement! kenapa? tolong lah kau pergi qiela..jangan mengharap yg bukan kau punye lg..suda puas aku menahan pe yg aku x tahan da..semuanya berkecai dan punah..mcm mana la aku nak gambarkan pada kalian, yang aku sangat kecewa dgn itu statement! apakah kau buat semua ini? puas hati kah kau layan aku mcm ni sekali? bodoh berganda2 kau qiela..kenapa perasaan ni mudah simpati? kepada yang memahami aku sgt berterima kaseh kerana byk bg advice, mmg aku sendiri susa nak dengar..sebab yg alami aku sendiri..perasaan tue aku yg rasa..aku yang alami!

kau relakan jew la dye pergi ye qiela! kau jgn toleh belakang lagi..wat masa skunk ni kau terimalah takdir dengan sekuat hati..tolonglah! kau kena kuat qiela..

redha...redha..redha..redha..

No comments:

Post a Comment