Wednesday, March 3, 2010

lab 8jam yang sangat memenatkan..ahhhrgggg..tolonglah

giler punye penat! 8jam dr pg sampai petang..dasyat bukan? amali kejuruteraan yg sangat memenatkan berganda-ganda penat dari tido..(kau pown nak kata tido tu penat qiela?)kau wat keje sikit pown kau kata penat! walaweyh..da mmg aku penat nak wat camane?dengan trabas yang x close dan entah berapa sekalian kalinya asek nak edit jew..fenin2..dari stesen satu aku da agak trabas ni x kan close.kuat plak aty aku mengatakan trabas tue x kan close,da stesen akhir ha kau tengok sendiri lari berapa darjah? 1 darjah wokey?stadia da lari dari prisma!kau cube bygkan! da surveyor kata edit, edit jew la..mls nak melawan, t gadoh plak dalam kumpulan!

pas wat trabas wat detail plak..mcm la nak wat piling sangat nak wat sungguh2,menghitamkan kulit muka aku jew..kau tahu panas berdiri tegak dibawah lembayung matahari yang sangat terik! da la utara terasa2 kebahangan lembayung asmara kepanasan!(kau x payah tawu kenapa aku merepek sebegini)ha,padan muka kitorunk belaja da nak abes da, download data mentah pown x reti! buat kena gelak dengan lecterur jew!apa nak jadi nta!

nak kata bengang xdela bengang sangat tp agak bengang la..da start perasan da perangai dia mcm mana! x boleh nak kalah..mesti nak menang jew..taw la kau mempunyai perwatakan yang menarik dan sopan santun..dan tolonglah kau jangan perasan ok? menyampah taw x? menyampah aku tgk! aku x kesah pown kau nak kat sape! tp silalah berperangai seperti perwatakan! lain lah mcm aku da mmg cam nie..menggedik x tentu hala!

lg satu tahap kebenganggan.kau dok sebelah aku wat2 x nmpk jew kan? sampai bile weyh? satu hari baik, 3 hari gadoh balik! kau wat muka ketat kau yang da ketat bertambah2 ketat! tolongla weyh silalah bersikap seperti anda berumur 21 tahun bukan 12 tahun ok?matang..matang.. rayuan sang puteri untuk si dikau yang aku mahukan kau jadi seorang yang matang giler! wokeyh?

1 comment:

  1. adeii..
    eh sameee..
    tapi kekadang kelas dakni full dr kul 8 sampai petang..
    ade yang just gap sejam aja..
    sobsss

    ReplyDelete