Thursday, March 4, 2010

seharian bersama kalian

kesungguhan bermain bowling,bumper car dan berkaroke..bez2..semuanya bez..xde kelas jew bowling..asal main bowling jew mesti xde kelas!huhuhu..tue la dut5,berangan merangan terangan-rangan di awangan..yang bez nye semua satu kepala.1 org 3 game main bowling..mmg lama la, aku kalah pada game pertama dan kedua, game katiga..hah..amek kau aku menang beb! strike, spare, strike spare..babai la korunk..mksud aku babai dalam meningglkan markah..especially along even balingan ke5 still dpt 3..hahahahah! baling bola sampai kasut terpelanting2! malu2..huhuhu..pena suatu ketika dulu baling bola masuk sampai lane sebelah..andai la dapat ku rakamkan saat itu..pasti menjadi kenangan paling lucu dalam 3 tahun berstudy disini! mcm2 kenanngan actly!gumbira, sedih, kuciwa, begundah gulana, bermasalah, memberi masalah, kena hina, kena ejek, bersusa payah dalam hujan dan sering kali bersusay payah di dalam panas! hahahahaha....

berkaroke sumbang mambang..maleh nak kata suara aku sedap nnt ada yang xdapat terima hakikat kan?so baik kata sumbang mambang kan? so korunk boleh kutuk dan yang tahu kebenaran hanyalah diri aku! jgn jelez ok! aku memang da biasa masuk bakul angkat sendiri..dan rasanya da boleh berbuat demikian! huhuhuhu..

dan berbumper car..mmg x berapa nak seronok berbanding yang lepas..1st kete da x laju mcm ferari ( korunk kena tipu lg ) 2nd sebab berpunca dr masalh teknikal hnya 6 kereta sahaja yang boleh disewakan dengan berbekalkan RM3..so kesimpulan..memang xbez giler!


senang cite pasni kau g tido n bermimpi2an dengan orang yang kau suke dye dtg dlm mimpi ye qiela..gd nyte!

No comments:

Post a Comment