Thursday, February 18, 2010

maseh lg mahu bercerita pasal centa!

da penat sgt da penat!
da give up sgt da give up!
mst korunk da dapat agk kan kenapa aku penat dan give up!
huh..mls nak story..semua da taw kan?
nampak happy luaran dlm hati?
hanya org tertentu jew taw!
smnjak kblkgn nie rindu gile dgn insan tue!
terasa nak kembali dgn dye blk!
tp imposible la!
hati aku belum pena berubah!
dan mungkin susa nak berubah..
2 manusia yg sgt baik prihatin dgn aku!
thanks kepada manusia tu..
sgt prihatin kat aku, blh bace masalh dr air muka aku!
but aku ase sangat dukecite bercampur bercite-cite( apa aku merepek nie)
silalah dikau paham wahai kawan..
aku x boleh mencintai dan dicintai wat mase skunk..
my heart is broken..really broken..
tlg la memahami serta bijak menangani..
perasaan kau kawallah dgn akal jgn ikot nafsu!
da banyak kali aku menerangkan lg bersuluh2 klu kau x nampak keterangan itu sila guna sportlight!
kebengangan ak pown ada tahap nye wahai kawan..
aku lyn kau baik x semestinya aku memberi harapan..
jgn la mcm ni, aku luah kat kau sbb aku percaya kau yg amat understanding tentang aku!
tp kau menyalah tafsir setiap perbuatan aku kat kau!
kau salah sbb jatuh cinta kat aku!
dgn terang benderang aku menolak menepis menendang keluar perasaan tue supaya aku x kembali lg hanyut di alam fantasi yang mengerikan!
silalah!silalah kau kembali ke pangkal jalan!
buang la jauh2 perasaan kau tue..
myb kau bukan untuk ak..
ko tersangat baik..
really kau x lyk ntok ak..

mendengar perempuan idaman kau aku da taw ak x lyk ntok kau..
aku memahami, sbb tu ak x nak ada sket pown perasaan kat kau,kecuali kaulah teman,sahabat,sampai mati aku!
hope kau memahami walau kdg2 kau terpaksa wat2 paham dgn ak yg kau x phm nie..
wat teman! kau jgn lah berdukacita lg k! klu kau berdukacite aku lg berganda-ganda bercite2..
cukup la aku kenal kau sbgai kawan..
x lebih x kurang..
ngam2 soi!


No comments:

Post a Comment