Sunday, March 7, 2010

masyaallah

susa nak menggambarkan dunia yang semakin fana..berita metro tanggal 8 mac 2010, 2 orang sepupu memperkosa saudara sekandung dye sendiri..ok..mcm biase dengar je kan..tp u'll byg kan yg 2 orang sepupu tu berumur 10 dan 11 tahun..gile pew?apa kes?mana dowunk belaja?nak salahkan sape? mak bapak lg?yg diperkosa berumur 8 tahun! kau tgk, betapa cetek,mmg cetek lg akal mereka tetapi mana mereka tahu kesemua itu? perasaan ingin cuba2..takotnye aku dengan dunia sekrg..mkn hilang arah, hilang pedoman sesama manusia.tiada lg pertimbangan atau belas kasihan!nak salahkan sape? dunia? dye yg x taw pape kau nak salahkan..ibu bapa da tentu dituding2 jari oleh kalian!so?pk la sendiri!..

ari sabtu tanggal dan x boleh tanggal lagi da bez konsert n da big show perform by artist popular HOT FM BIG JAM!gempak mmg gempak,memang merancang akan pergi kesana sebab tu aku da siapkan asgment awal-awal..dr tengahari sampai mlm..rentung hangus kulit aku! sume dj hot fm da kompem2 ada..yang ada lg mawi,misha omar,anuar zain, meet uncle hussein, hujan, bunkface, axl, bpr,fotograf, shila, aliya, aril, black, tomok, ahli fiqir, faizal tahir, n ramai lg la..perform dowunk..walaweyh sangat hebat!teruja firstly sebab dapat masuk tempat vip,da tentu la duduk depan2 pentas..mata bertentang mata dgn artis2 tuwh,tp sgt masyaallah tgk budak2 sekolah yg baru nak up dgn dressup mereka yg ntah pape.konon nak mcm artis jugak..tp tlg la sedar diri..adoyai aku x nak tambah dose sebab kutuk korunk yg berdosa..

yg budget cun klu betul2 cun sejuk gak mata ni memandang, yang kenbanyakkannya budget cun tp da memang x cun..mekup nak tbl jugak cam artis..kau x taw pns2 mekup kau caer pastu meleleh2..betapa huduh bertambah2 muka korunk..aku bukan nak kutok,but it is reality!ha lg satu klu kulit putih melepak cam burung merpati ok lah lg klu kau nak telanjang pown..nie tidak.tidak perlu lg aku menyatakan disini, kerana kau mungkin da sedia tau aku nak kata apa!da2 aku xnak kutuk mengutuk..aku dyam2 pasnie aku bla..wokey?

No comments:

Post a Comment