Monday, March 8, 2010

berangan-angan ke awangan!

suda mabuk lg ini budak! berangan-angan ke awangan! sambel mendengar, (confius aku dengar ke apa lecterur aja klu da otak berangan sampai ke awangan..means aku hingga langit ketujuh..)encik azam..naseb bdnlah kau nye student ni lgsg x tumpu perhatian..dala fotogrametri tu..failed lah kau qiela..dye tu da la x lyn pompan! sungguh sadis betul beliau kerana tidak melayan perumpuan! bukankah perempuan ini anugerah?satu kerugian! huhuhuhu...

ortofoto, retifikasi..bukan x phm smbl berangan belajar mmg kau paham dalam masa 5 second pastu hanyut la..lalalalalal~ aku suda belayar2 ke laut pulak..nak ikot azrur plak g belayar..pastu ikot hadi berangan ke awangan..hahaha..see member sekolah rendah semua da berjaya dan hampir berjaya..semua jd org berguna! naseb aku pown berguna kepada negara! aiceh kau berguna ke qiela? pada negara plak tue? weyh xde aku mst korunk da berebut2 tanah dengan jiran sebelah coz xtaw mana sempadan..ha see guna jugak aku untuk negara! well, klu aku xde malaysia huru hara dowh!nak kata aku juga sgt penting! suke aty aku la wokey? korunk xmrh kan?

bez bile berjumpa kembali dgn budak sekolah rendah walau bukan d alam nyata hanya d alam siber tp aku tahu perkembangan mereka..semuanya berjaya dan berjaya lalu terjaya sesuai dengan lagu sekolah rendah kita..usaha! usaha ! usaha jaya! see ada pkataan jaya memang awesome cz semuanya berjaya dalam karier maseng2..mst bangge insan2 bergelar cikgu yang mengajar kite! teacher hasmah,puan hasyimah, n semua2 cikgu yng terlibat menghasilkan kejayaan2 kami..sebenarnye kau lupa kan qiela nama2 cikgu yang terlibat..hahahha..aku lupa nama at least aku x lupa jasa mereka la weyh..bising saje kau evil..x buley aku berdyam duka!

No comments:

Post a Comment