Wednesday, January 20, 2010

semakin hari semakin tension,, semakin hari semakin bengang, semakin hari semakin hilang pedoman...sebab kau la..

no need boyz in my life..
menyusahkan, membuang masa..
ok saye ta perlu kan kamu lg ok..bia jew gamba kamu tu disitu..saye xkan padam..
saye x nak bercinta, mencinta atau dicintai..
poyo saje ayat saye kan?
xpew mungkin sekarang,saat ini saya x nak itu semua kerana saye sedang kuciwa..

memang ada kebaikan untuk sye..
byk kebaikan..saye kawan dengan semua orang seramai yang mungkin..
tade sape yang menghalang..tade sape perlu jelez..tade sape nak pertikaikan..
sy mahu pgl apa puwn itu hak saye ok..
saye bebas dari belenggu kamu..
kamu pown bukan suda ada cika kamu yang hot bukan?
so apa perlu peduli tentang saye..
opsss..maaf kalau buat kamu terasa dgn gurl kamu ok

saya semakin kuat untuk tempuhi semuanya..
saya suda pandai gelak dan tiada lagi air mata ( mcm bayi baru lahir saja, baru pandai belaja gelak)huhuhuhuhu...
sumtimes saye pk jugak tentang semuanya..
sengal saye ni..pastu mengalir gak la air mata..
tp itu dulu..dulu tu baru saje 2, 3 hari lepas..
1, 2 hari ni saya suda semakin kuat dan mula berpk rasional..

thanks 4 my kawan..espcly dye..
byk bagi support kat saya yg bnyak bersedih..
x taw nak blas pe kat dia..
kwn2 lain jugak..thanks 4 ur support..
saye bangge dgn kawan saye..
tamaw sebut nama t ada tertinggal nama, tacink plak dgn saya..
semua kawan2 saye ok..
syg u'll..

No comments:

Post a Comment