Monday, December 21, 2009

huh! serabut seh

huh! fenin..kawan?lawan?susa ada kawan susa jgk xd kawan..
semua nak kena amek ati,boypren lg..huh manyak..lg serabot dgn kebzan membuat report,dlm masa xsampai 20 hr lg kena siapkan..
lalalalalalala..aku nak enjoy dlu,x moh fenin2 pk report lg..mau bercuti dgn fmly lg!
aku x nak jadi orang tengah,orang kanan,kiri ke belakang kew, t aku yang naye jd mangse!
ak dapat msg dr si folan ni sound 'ak leh thn ko ni gak kan?'
apa maksud ko weyh?aku x paham?kenapa ko nak salahkan aku..ko tanya la dia sendiri, aku x nak jd mangsa la weyh..tlg la..aku bkn jenis cam owg lain gadoh, baik, gadoh baik..aku klu nak gadoh,gadoh tewos,xd baik2 buang karen jew baik2 ney..
aku bukan jenis keras kepala bile dgn kawan! aku x paham..Sumpah! aku x paham!
yang sowunk ngadu kat aku sowunk lg pown aku jgk tempat ngadu..aku x balahkan mana2 pihak! tapi aku terasa aku cam owg bodow rite?
WTF?
aku baik sangat kew?
ke owg pijak pale aku?sampai cam tu sekali tahap aku..kawan2?membebankan?meringankan?amek kesempatan atau membuat kesempitan..
huh! sangat x paham..sampai bile ea?
jd lah kawan seikhlas ati korunk ye,jgn kawan amek kesempatan dalam kesempitan!
tepuk dada tanya selera,warning!

No comments:

Post a Comment